سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش و استخدام در هومان در طرح کارمان

کار و اهمیت آن و نحوه پیدا کردن شغل مناسب

داشتن یک کار یا شغل مناسب همیشه یکی از بزرگ ترین دغدغه های بشر بوده است. ما برای برطرف ساختن این نیاز طرحی به نام طرح “کارمان” را با برنامه ریزی های مختلف و تحقیقات متعدد، ارائه نموده ایم. بعضی فعالیت ها فکری و علمی است درنتیجه تخصص در زمینه های علمی مورد نیاز است اما برخی از فعالیت ها فنی و مهارتی است و تخصص مناسب خودش را میطلبد . البته بعضی از کار ها هم به هر دو نیاز دارد . در این میان تخصص و حرفه ی منحصر به فرد نیز، شانس کاریابی را بالا میبرد.طرحی که ضمن یادگیری میتوانید وارد کار عملی شده و تخصص پیدا کنید و پس از آن از طریق مجموعه هومان برای شما کاریابی خواهد شد.

 

طرح کارمان طرحی است که در آن کارآموز طی فرآیند آموزش و کارورزی به نیروی انسانی ماهر تبدیل می شود و از طرفی کارفرما از نیروی انسانی دارای مهارت نسبی و با صرفه اقتصادی در جهت پیشبرد فرآیندها و فعالیت های مختلفی میپردازد.

مصاحبه

مجموعه هومان میزان اشتیاق به یادگیری، تعهد و تلاش شما را در این مصاحبه میسنجد و همچنین ب استفاده از آزمون های شخصیت شناسی و استعداد شناسی ، به شما پیشنهاد میکند که در چه حیطه ای به فعالیت بپردازید.

آموزش تخصصی

در این قسمت کار آموزان با صرف هزینه مناسب در دوره های آموزشی ما شرکت میکنند. موضوعات آموزشی مطابق با نیازهای بازار میباشد و این موضوعات مورد تقاضای سازمان و کسب و کارها میباشد.

کار آموزی و انجام پروژه

علاوه بر آموزش به شما کار عملی داده میشود و شما در پروژه های هومان همکاری میکنیددر این صورت شما هم تخصص پیدا میکنید و هم تجربه کاری بدست می آورید و هم یه رزومه مناسب بدست می آورید.

استخدام افراد برتر

با کسب این رتبه ، خود را به مرز های استخدام و همکاری با شرکت ها نزدیک می کنید مجموعه هومان بهترین فرصت های شغلی را در اختیار کارآموزان برتر میگذارد تواند بهره مند شود.

 

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت ثبت نام در این طرح به سایت هومان مراجعه کنید.

درضمن برای اموزش تخصصی گرافیک و دیجیتال مارکتینگ هم میتوانید با ثبت نام در این طرح دوره های تحصصی و کاربردی را بگذرانید.

مقاله های دیگر وبلاگ من با موضوع های کمال گرایی و شانس یا ریسک کردن را هم بخوانید و نظرات خودتان را بنویسید.